Naar aanleiding van het ontwerpen van het logo van Andantino werd aan de leden gevraagd om foto’s te maken met als onderwerp “Andantino in de wereld”. Onze leden hebben dit zeer creatief ingevuld. Er waren inzendingen van sopranen Grietje, Lut, Annemie, Anneleen en Ulrike, alten Firmina, Tine en An, tenor Bart, bassen Wim, Karel en Jef en van onze fanclub Herman en Johan.

Zoals jullie hieronder kunnen zien werd de opdracht door iedereen zeer creatief ingevuld: Andantino set your mind on fire!

Standbeelden ondersteunen ons logo: zowel de overbekende Urbanus als een minder bekende, schaarsgeklede heer met stier.

Het Andantinologo werd zowel gespot bij de Disney-shop als bij de Eiffeltoren.

Dit overbekende gebouw was zo gecharmeerd van onze t-shirt, dat het een exemplaar besteld heeft. En draagt!


Het was dan ook niet simpel om een exemplaar te bemachtigen, want de vraag is enorm groot! Ons officieel verkooppunt werd zowat bestormd.


Ons logo werd dan ook gespot in bossen…

bergen en open landschappen…


 

 

én tijdens de Dodentocht in Bornem!

 

 

 

Het logo dook ook op op minder voor de hand liggende locaties: een vuilnisbak en een stekelig, waarschijnlijk Sardijns, toilet!

 

 

 

 
Andantino heeft alles met muziek te maken, en daarvan getuigen de volgende beelden:


Maar Andantino heeft ook met andere dingen te maken, zoals meditatie…


en ontspanning!


Het t-shirt is ontworpen voor modebewuste mensen…


en… katten!


Werkelijk alle kooractiviteiten komen aan bod: de kooruitstap met de trein…


waarom niet naar het centrum van Frankrijk? …


en ook het smeren van de keel na de repetitie, tijdens den après in ’t Stropelleken.


Sommige inzenders zagen ons logo als een soort vlieger (Door de wind, door de regen…) of als een soort gele kaart!


Nog vreemdere gedachtenkronkels verbonden ons koor aan varkens en ezels.

Alhoewel… een niet-ingezonden foto brengt verduidelijking: Bart springt hier in voor de afwezige Peter!


Waar is Peter dan naar toe, vraagt de nieuwsgierige kijker zich af? Het antwoord krijgt men op het volgende beeld:

Het laatste beeld vat alles samen …

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.